Powered by Blogger.

Tuesday, May 11, 2010

Taman Tasik Permaisuri..


Hari ahad lepas hubby bawak saya n mamat alan ke Taman Tasik Permaisuri.. semenjak saya kawen n menetap kat sini, ni la 1st time saya datang Taman Tasik Permaisuri ni..



Dalam kol 9.00++ dah mule turun rumah nak gerak.. sejuk je pagi tu.. kabus pon ade lagi.. best..


Ni dah sampai.. mamat alan tak nak turun bawah.. asek kat kat atas tu je.. jalan ni menjunam skit..


Mamat alan yang berseorangan mendaki tanpa ditemani sape2.. hahahh.. tau tak sebab ape?? sebab ibu n abah die dah pancit.. si kecik ni je yang larat nak naik.. sorang2 plak tu.. hadoi.. penat kejar..


Tempat yang mamat alan paling suke.. pusing lamende tu sampai lebam..


Nak jalan kat situ plak.. so kene la teman die naik sampai situ.. tinggi sebenarnye jambatan gantong ni.. siyes, saya pon rase cam gayat skit.. budak2 yangg besa skit tu asek dok lari2 je kat jambatan ni.. si kecik ni punye pasal saya gagahkan juge la.. huhuhu...


video












Layan la mamat alan ni.. tak padan kecik.. ligat je die.. =)

Hahahha.. nak buang die ikot terowong ni.. hehehhe..

Dah siap ke belom ni??


Okeh2.. dah ready dah..

Weee... yeaahhhh.. bejaya belapas.. hehhehhe.. yaaahhhoooo..

Main jongkang jongket ni plak.. Pas ni trus gi Bandar Tun Razak.. Jalan2 cari makan kat kedai makan uncle Tam.. kejap je kat Taman Tasik tu.. ngam2 satu jam.. sampai kol 9.30, kol 10.30 pagi dah gerak.. penat tak larat nak layan si kecik ni.. tak sempat pon tengok tasik.. dok main kat taman je..

Lepak kat belakang kedai uncle Tam.. mamat alan pon dah tido kepenatan.. abah die plak dok tengok uncle Tam maian masak2 kat situ.. huhuhu..

Huisshh.. penat btol die.. tak sedar pape pon..

4 juta comments on "Taman Tasik Permaisuri.."

azeila eila on May 12, 2010 11:47 AM said...

isk2...1st time yer...teringat ms zaman available dlu...joging ngan ana pepagi,best tp ramai gile org...

eda~ejai on May 12, 2010 12:01 PM said...

haah.. org ramai.. klu datang lmbt skit parking pon tak de..

Nini dear.. on May 12, 2010 12:24 PM said...

hahaha...aku blom pernah smpe lg..kekeke

ejai-eda on May 12, 2010 3:09 PM said...

amy, ko ajak la dokto azraai ge saner.. best wooo pepagi kat situ..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez