Powered by Blogger.

Friday, May 21, 2010

Dapat Award..


Hehehe.. 1st time dapat award cam ni.. tak sangka ade gak la blogger yang rajin bagi award ni ye.. pape pon time kaseh la kat tuan punye blog http://ceritadimataku.blogspot.com sebab sudi bagi award ni.. wat susah2 je.. kalau rajin bagi la award lagi ye.. hehehe.. (dah bagi betis nak peha plak.. huhuhu..) timekaseh bebanyak.. =)

4 juta comments on "Dapat Award.."

Nini dear.. on May 21, 2010 12:56 PM said...

nk jugek award!!!!

eda~ejai on May 21, 2010 2:52 PM said...

aku pon tak tau cam ne org tu boleh jumpe blog aku ni.. org dah bg amek je la.. hehhehe..

PEREKA CERITA on May 21, 2010 4:19 PM said...

hahaha... search mia sara pastu ada 2 pasal terjumpa blog ni
suka ngok video Dalam Hati Ada Mia Sara..
thank sudi terima award ni..
jom kumpul blogger award baanyak banyk :)

eda~ejai on May 21, 2010 4:45 PM said...

huhuhu.. time kaseh ye.. =)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez