Powered by Blogger.

Friday, May 21, 2010

Ais Krim Malaysia..


Eerrmmmm... dah lame sangat teringin makan ais krim Malaysia a.k.a ais krim bunjut ni.. nak carik kat sini memang susah.. tak kan nak balik kg semate2 nak beli ais krim tu kan..

Jalan penyelesaiannye: saya beli la plastik cap king kong tu pagi tadi kat econsave.. hehehe.. jenoh gak menceri plastik untuk ais krim ni.. habis satu econsave saya tawaf semate2 nak carik plastik tu.. hahahah.. akhirnye jumpe gak.. so boleh la projek ais krim Malaysia ni saya lancarkan petang ni.. hehehe..

Haaa... ni la die projek ais krim Malaysia a.k.a ais krim bunjut yang sempat saya buat.. perisa milo ni je.. tak buat banyak pon.. 10 batang sahaja.. cukup la sekadar membasahkan tekak saya sorang sebab hubby batok lagi.. mamat alan plak still seseme skit.. saya yang sihat ni la yang boleh makan.. hehehhe.. petang ni masok peti ais, esok dah boleh la makan..

Kalau ade sesape yang teringin tu boleh la buat.. maklom la cuaca skang ni tak tentu.. slamat mencuba..

3 juta comments on "Ais Krim Malaysia.."

Nini D.. on May 22, 2010 7:35 AM said...

lama giler xmkn eskrem nih...mmg ada je org yg jual kat area2 sekolah sana....tp,aku la segan nk g beli..yg byk beli budak2 sekolah..tup2,tengok ada plak BUDAK BESAR beratur sekali nak beli???..oh,tidak!!!

eda~ejai on May 22, 2010 4:03 PM said...

hahahaha.. tau tak pe.. tp klu ko nak beli pon boleh tapi kene pkai baju skolah la.. hehehhe.. budak2 tak pasan punye.. =)

Nini D.. on May 23, 2010 12:11 AM said...

hahahhaa...aku kan maseh 17taun...xpe,..ari isnin nnti aku pakai baju sekolah.. :)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez