Powered by Blogger.

Wednesday, May 30, 2012

Jalan2 Koridor..


Mencuri masa tengah hari tadi waktu hasnaa nyenyak tidur..


Turun ke bawah kejap membuang sampah bertemankan abam harith..


Kemain sonok lagi abam harith dapat keluar rumah.. Selalu teperap je.. Seminggu cuma dua kali keluar rumah.. Hari sabtu ngan ahad..


Sonok betul abam harith dapat jalan2.. Walau di koridor rumah saja.. Senyum meleret sampai ke telinga..


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 juta comments on "Jalan2 Koridor.."

LYAfrina on May 31, 2012 2:12 AM said...

hehe..nk kemana tu..gini la kalo duduk rmh tinggi kan

Nens Collection on May 31, 2012 10:48 AM said...

sy plak duk umah ade tanah..x pernah skali lagi dlm sehari x kuar umah..kite plak terpaksa follow kehendak die..huhu

Nini D.. on May 31, 2012 1:42 PM said...

aku tau kenapa dia suka sgt..mesti feeling baru keluar dari kotak.. :D

haniaiman on May 31, 2012 3:31 PM said...

wah, abam Harith..meh jln2 kat umah aunty, kang kita g taman2..hahaha

miloais milo on June 01, 2012 4:00 PM said...

sesekali dapat keluar katanya
kalo boleh - harus nak round sekeliling tu...

eda_ej on June 01, 2012 8:49 PM said...

LYAfrina ~ heheh.. dah biase dah..

eda_ej on June 01, 2012 8:52 PM said...

Nens Collection~saje tak nak biase kan anak kuar rumah.. kalo tak lengit la tiap petang nak turun.. kalo umah ade lif tak pe..

eda_ej on June 01, 2012 8:53 PM said...

emy~aku pon rase cam tu juge.. hehehhe..

eda_ej on June 01, 2012 8:53 PM said...

haniaiman ~ huhuhu.. takot harith tak mo balik je nanti.. hehhehe...

eda_ej on June 01, 2012 8:54 PM said...

miloais milo ~ kalau nak round memang tak de la kot.. takot hasnaa kat rumah melalak tak de sape jage..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez