Powered by Blogger.

Wednesday, May 30, 2012

K-pop..


Aku baru tau cam ne keadaan Putrajaya weekend lepas..

Sebab aku tak pegi.. susah le bawak anak kecik gi tempat sesak2 cam tu kan..

Lagi pon aku tak bape minat k-pop.. mungkin sebab tu la aku tak heran sangat kalo k-pop turun putrajaya..

Pape pon jom layan video bawah ni...

Glamer ko.. skang orang jepon dan kenal sape PM kite.. (aku kompius k-pop tu untuk korea kan.. tapi apsal yang datang ni orang jepon??)


 

Amacam??? best gile.. pada aku baik aku layan Cherrybelle.. sekurang2nye aku paham die nyanyi lagu ape..

 

4 juta comments on "K-pop.."

anaa on May 30, 2012 5:42 PM said...

k.ana lost.. k-pop tu apa.. huhuu..

PUANSTOBERI on May 30, 2012 5:53 PM said...

korea-pop (jawapan utk akak di atas) hihik..bleh tak eda akak tolong jawab kan. Tp eh, btul kan. Korea pop.

Oke, skang komen akak lak.

K-pop ni salah satu tarikan kat salah satu pentas2 yg ada. Byk giler pentas time tu. Rasa cam seluruh area pejabat kerajaan putrajya tu ada khemah. Akak pegi meting time tu. Tu yg tau keadaan dia. Ada memacam khemah. dan salah satu tentu yg Kpop ni. Hurm..

eda_ej on May 30, 2012 7:09 PM said...

anaa~time kaseh akak puan stoberi sbb sudi tolong terangkn.. hehhee..

eda_ej on May 30, 2012 7:10 PM said...

PUANSTOBERI ~huhuhu.. banyak rupenye.. ingat ade satu tu je pentas yg ade..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez