Powered by Blogger.

Thursday, May 10, 2012

Dah Balik..


Abah ngan mak dah selamat sampai hari selasa lepas..


Alhamdulillahh sume sihat.. Just batok skit2 je.. Nampak sume masih sihat dan bersemangat.. Syukurrr..


Tak banyak gambar amek pon.. Orang ramai sangat.. Abah n mak selamat landing kol 1 petang.. Dalam kol 2.30 ptg baru siap sume check.. Kol 3 dah siap2 naik bas  balik tapah.. Abang man dah siap tunggu kat sane nak bwak balik bagan datoh.. Aku n asben sambut kat KLIA aje..


Nasik pon kitorang dah tapowkan untuk abah, mak n macik timah.. Boleh la wat makan sementara nak sampai tapah..


Dan kini abah n mak dah ade kat kampong berehat2 lepas balik dari umrah..


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 juta comments on "Dah Balik.."

Kakzakie on May 10, 2012 4:10 PM said...

Masalah batuk balik dari tanah suci dah perkara biasalah eda... kalau tak banyak sikit pun mesti ada..

~najwa~ on May 10, 2012 4:34 PM said...

tak blk kg ke korang?

eda_ej on May 10, 2012 4:40 PM said...

kakzakie~tu le.. abah kate panas skit kat sane..

eda_ej on May 10, 2012 4:42 PM said...

kak najwa~kitorang baru balik weekend lepas.. abang2, kakak ipar n cucu cicit abah sume dah tunggu kat rumah.. habuan deme le barang2 dari mekah tu.. hehhehe..

Nini D.. on May 11, 2012 9:34 AM said...

alhamdulillah...hj wak diso dah selamat sampai :)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez