Powered by Blogger.

Sunday, May 27, 2012

Naik Sekilo..


Dalam masa dua minggu berat badan aku dah naik sekilo..


Tetibe rase nak salahkan je kek coklat yang aku makan.. Huh.. Boleh ke nak salahkan kek coklat tu kalau nafsu makan sendiri yang tak dapat dikawal??


Boleh bayang tak kalau dalam masa dua minggu ni aku dah tiga kali mengulang buat kek coklat.. Macam tak de bende lain je yang tekak ni nak makan..


Buat sementara waktu ni aku stop buat kek coklat dulu.. Walaupon rasanya sedap tapi berat badan kena ambil kisah juga kann.. Maklom saja la fizikal yang kurang inci ni memang cepat nampak rendang bile berisi sikit..


Tetiba teringat kata2 seorang rakan.. katanya "lepas makan ni kena puasa.. Kalau tak rasa berdosa pada diri sendiri".. Heehehhehe... Betul kata kamu.. Itu la yang aku rasa..


Published with Blogger-droid v2.0.4

14 juta comments on "Naik Sekilo.."

faizal ridzuan on May 27, 2012 6:21 PM said...

Jangan ni salahkan kek coklat tu.. Die takde kene mengena ngan ini pelem!!!! Sian die yg dipersalahkan..

eda_ej on May 28, 2012 8:04 PM said...

nak kene salahkan tekak la ye..

Nini D.. on May 28, 2012 9:45 PM said...

hahahhaa...ko salahkan dobot ajer....

Ain Fajar on May 28, 2012 9:57 PM said...

kikiki lawak la ko nie, mkn je selagi leh mkn..bdn masi slim lg2 jgn isau..

Kakzakie on May 29, 2012 9:22 AM said...

Nampak moisture kek coklat siapa tak tergoda nak makan...

Nens Collection on May 29, 2012 10:13 AM said...

mest sedapp ni..kalo asik berulang buat..sy pon terliur coklat cair dan berkilat!

miloais milo on May 29, 2012 2:59 PM said...

iols yg tak makan kek cokelat atau cupcakes cokelat pun.... naik berkilo2 jugak nokkkk!~
nak salah kat kek tak boleh lah kan???
harus kena salahkan nasik yg iols makan kot!
hik hik hik

firna on May 29, 2012 4:36 PM said...

ish...telioq tengok kek coklat tu. mai pos sini seketul dua. nak tambah berat ni. dah 2 bulan tak naik. huhuhu

eda_ej on May 29, 2012 10:55 PM said...

emy~dobot pon suke makan kek coklat ek..

eda_ej on May 29, 2012 10:56 PM said...

ain~badan aku dah rendang ni.. takot ko jumpe kang tak kenal plak.. hehhee..

eda_ej on May 29, 2012 10:57 PM said...

kakzakie~kene stop buar dulu ni kak.. kalo tak memang gedempol..

eda_ej on May 29, 2012 10:58 PM said...

Nens Collection~buat la.. boleh kite same2 gemok.. hehhee..

eda_ej on May 29, 2012 10:59 PM said...

miloais milo~huhuhu.. nasik tu boleh wat gemok ek.. tapi kalo tak makan nasik nanti penin..

eda_ej on May 29, 2012 11:00 PM said...

fina~boleh je kalo nak pos, tapi takot bile sampai penang dah tak rupe kek dah.. mama la mai sini.. rindu le.. =D

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez