Powered by Blogger.

Monday, May 21, 2012

Berhasil..


Entry ini adalah rentetan dari entry sebelomnya..


Setelah berpenat membuat power pumping hasilnya cuma dapat 2oz sahaja..


Dan sempat buat dalam 20 minit saje.sebab hasnaa bangun.. Hasnas bangun mungkin sebab bunyi breast pum tu yang agak kuat macam bunyi drill mungkin..


Pas tu hasnaa plak tolong wat power pumping.. Setiap sepuluh minit tukar.. Sampai la hasnaa pon tak larat nak buat sedutan dekat pukul 1.30 pg..


Buat pengetahuan kawan2, sekarang alhamdulillah susu dah makin meriah... Time kaseh pada boipren mak jemah a.k.a asben tersayang mr ejai yang teman pumping pepagi bute tu.. Tq juge pada kawan2 yang mendoakan..


Pada adik2 yang belom berkahwin atau pon yang belom ada anak atau pon sedang mengandong yang dah pasang niat nak bf kan anak, jangan fikir yang bf ni menyusahkan.. Kadang2 kite diuji.. Tapi percaya la pada Yang Satu diAtas sana.. Rezeki untuk anak2 pasti ada dan cukup..


Huhuhu.. Ini hanya sekadar peringatan untuk aku dan kawan2 yang membaca.. Sebab kadang2 aku pon rase macam tak pernah cukup.. B-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 juta comments on "Berhasil.."

~najwa~ on May 21, 2012 8:07 PM said...

...dan pasti ada jalan pada orang yg bersabar ;-)

miloais milo on May 22, 2012 8:18 AM said...

berjaya juga....
bak kata orang - dimana ada kemahuan - disitu ada jalan...
usaha sampai jaya kan???

Nini D.. on May 23, 2012 4:53 PM said...

sabar..sabar..ko pasti boleh!

haniaiman on May 24, 2012 12:53 AM said...

bagus entry ni...semoga baby hasnaa membesar dgn sehat.

Nens Collection on May 24, 2012 9:18 AM said...

saya kagum ngn org yg BF ni..cayok2..

mekchu on May 25, 2012 2:24 PM said...

bertuahnya suami temankan mengepam.. pagi2 pulak tu.. harap2 susu makin banyak..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez