Powered by Blogger.

Friday, May 11, 2012

Bekas Duit Syiling..


Tempahan dari chu lagi..


Bekas duit syiling untuk para pemarhaban yang memeriahkan kenduri naik buai anak apis beberapa minggu lepas..


Dah selamat siap dan diserahkan kat chu.. Sume ade 35 bekas duit syiling.. Alhamdulillahh..




Sebenarnye kat dalam pale macam2 nak buat.. Nak buat itu nak buat ini.. Tapi buat mase ni macam ade je kekangan.. Semoga pada masa akan datang beroleh ruang dan peluang untuk buat bende2 ni sume.. Cayok2..


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 juta comments on "Bekas Duit Syiling.."

miloais milo on May 11, 2012 4:31 PM said...

uols buat sendiri ke nok???
comel banget!

Ain Fajar on May 11, 2012 9:43 PM said...

cantiklah..mmg sesuai sgt wat nyumbang..

eda_ej on May 11, 2012 9:58 PM said...

miloais milo~haah wat sdirik..

eda_ej on May 11, 2012 9:59 PM said...

ain~boleh la dari tak de bekas kan.. nyumbang pkai duit syiling pon ok gak.. hehhhehe..

Nini D.. on May 12, 2012 9:42 AM said...

beg yg ko buatkan dulu masih cantik & gojess lagik!

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez