Powered by Blogger.

Friday, March 12, 2010

Adnan Sempit..


Huhuhu.. tak tau nk post cite pe.. tapi nak post gak.. hehehhe..

Petang smalam hubby ym kate nak ajak tengok Adnan Sempit malam tadi.. dah tau dah mesti tengok cd je kat umah.. hubby beli cd cite Adnan Sempit.. memang dah lame teringin nak tengok cite tu.. kalau skarang ni nak pegi tengok wayang memang dah tak boleh la.. abes mamat alan tawaf satu panggung tu nanti..



Saya pon tunggu la hubby balik dari pukul 8 malam sampai la pukul 12 tengah malam baru sampai rumah.. ade assesment hubby kate.. sampai je kat rumah hubby makan nasik pas tu mandi.. siap sume dalam pukul 1 pagi.. hubby tanya kat saya "nak tengk ke cd tu?" saya memang la nak tengok.. pasang cd n kitorang pon tengok la sampai abes.. mamat alan yang dah tido pon boleh bangun join kitorang tengok cite Adnan Sempit nih.. sedar2 je abes cd pukul 3 pagi.. hahahah.. cite die best.. sampai boleh hilang rase mengantok.. kalau tak caye tengok la.. serious.. memang best..

Pagi tadi bangun pagi jangan cite la, sangat la susah nak bukak mate sebab tido pukul 3 pagi.. nasib baik subuh tak tebabas.. lain kali memang tak boleh la tengok cite tetengah malam, susah nak bangun pagi.. hehehe..

2 juta comments on "Adnan Sempit.."

Nini dear.. on March 17, 2010 1:34 PM said...

aku blom lg dapat tengok citer nih..tunggu asben aku download citernye...sampai skrng xdapat2 lg..tensi!

eda~ejai on March 17, 2010 10:04 PM said...

cepat2 la download... best cite die.. lawak abes..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez