Powered by Blogger.

Monday, January 2, 2012

Tersergam..



Semalam balik dari kampong, lalu jalan duta..


Huh.. nampak dari jauh kubah kuning tu..


Hampir menyilaukan mate yang mandang sebab matahari nak tebenam..


Dari jauh pon dah nampak besar, agak2 bape kali padang bola la luas istana negara yang baru ni agaknye..







7 juta comments on "Tersergam.."

~najwa~ on January 02, 2012 10:59 AM said...

besar nampaknya tu ;)

eda_ej on January 02, 2012 11:04 AM said...

tu la, agak2 boleh wat lawatan sambil blajar tak ke sane.. hehhehe..

Prettywrite on January 02, 2012 11:19 AM said...

buat apa lah istana besar2..rakyat ramai lagi yang menderita..haih..

Nini D.. on January 02, 2012 5:42 PM said...

kalo bawak cikmat g sana..aku tunggu kat pintu masuk ajelah..malas nk join sesi 'jogging muhibah' cikmat.haha

eda_ej on January 02, 2012 5:50 PM said...

Prettywrite~sape2 yang bayar cukai rase la sorang sikit.. huhuhu..

emy~kalo boleh masok aku nak naik tren yg cam zoo tu.. hehhehe..

cheqna on January 02, 2012 8:34 PM said...

kene buat lawatan ni...
hehehehe
tu pun kalau tak kena halau la =)

eda_ej on January 02, 2012 11:56 PM said...

kalau kene halau dok je la kat pak guard yang dok atas kuda tu.. huhuhu..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez