Powered by Blogger.

Friday, December 30, 2011

Practice..



Omputeh kate practice makes perfect..


Aku kini sedang belajar menggunakan ring sling dengan lebih sempurna..


Memudahkan perjalanan di mall tanpa perlu membawa stroller..


Walau kadang kala rasa macam PATI yang bawak anak pakai kain batik bile orang dok tengok2..


Persetankan mereka.. yang penting buah hati aku dekat selalu..















8 juta comments on "Practice.."

PUANSTOBERI on December 30, 2011 10:22 AM said...

Eh. Da jadi trend kot skang. Sapa pandang2 tu mmg la tak ikut trend. Hihi. Atau pun mungkin derang tertanya2 mana nak beli mendalah tu :)

Kakzakie on December 30, 2011 11:28 AM said...

Tengoklah sicomel tu lena tanda selesa... Lebih baik guna sling yg nampak cantik dan confort...

~najwa~ on December 30, 2011 11:31 AM said...

Kena label situ - saya warganegara, ok!!

Hehe.

Betul, lebih sng dari Bawak stroller

miloais milo on December 30, 2011 3:36 PM said...

ok pe pakai sling tu...
yg penting - baby selesa...

miloais milo on December 30, 2011 4:42 PM said...

my dear...
iols tag uols ye....

http://miloaiskurangmanis.blogspot.com/2011/12/koleksi-mini-phone-straps-2011.html

a'in fajar on December 31, 2011 4:12 PM said...

nmpk selesa n cantik ape..tapi kalu anak debab mcm ank aku tu ok tak yer..nk bli gak nnt tok yg k3 nnt..

Nini D.. on December 31, 2011 11:54 PM said...

pheeewwwiiitttt!!!!
sudah beli!

eda_ej on January 01, 2012 11:35 PM said...

PUANSTOBERI~mungkin gitu le gamaknye..

Kakzakie~tengok juge, kadang tu besa bijik mate anak dara nih.. hehehhe..

kak najwa~ingat nak lekat kat dahi "SAYA WARGANEGARA, PAKAI IC BIRU" hehehe..

miloais milo~teringin juge nak pakai stroller tapi slalunye stroller abang die dah pakai dan tak nak turun.. tu pasal adik kene dukung..

ain~ko dah ade isi ke?? jeng.. jeng.. jeng.. hehhehe..

emy~aku beli ring dan kain.. selebihnye jait sdirik.. =p

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez