Powered by Blogger.

Saturday, December 10, 2011

Buat Kenangan..


Membukukan gamba scan hasnaa mase dalam perot..


Mase pregnant harith tak pernah pon amek gamba scan die.. ade sedikit penyesalan di situ.. =(


Tak pe la bende dah lepas.. tak kan nak masokkan harith dalam perot balik..


Photobucket

Cover yang simple saje..


Photobucket


Photobucket


Gambar scan tak banyak.. cuma ade 4 keping.. boleh la buat kenangan dari tak de langsong..


Kalau umo panjang boleh la tunjuk kat cucu cicit nanti.. =D







8 juta comments on "Buat Kenangan.."

~najwa~ on December 10, 2011 1:23 PM said...

kalau letak dalam album pun ok kot ;)

eda_ej on December 10, 2011 1:26 PM said...

huhuhu.. album kosong tak de.. maleh nak pegi beli.. hehehhe..

PUANSTOBERI on December 10, 2011 3:16 PM said...

Ha...bes..bes..ada rezki ada baby dlm prot nati bleh buat camni. hikss. akak like je fotobok2 nih. HIkss

Nini D.. on December 10, 2011 3:58 PM said...

CikMat punye aku buh dlm album aje

eda_ej on December 11, 2011 11:30 PM said...

kak ida~semoga kak ida cepat dapat baby lepas honeymoon nnt.. jgn lupe pakai inai ye.. hehehhe..

eda_ej on December 11, 2011 11:31 PM said...

emy~ade juga afif punye.. harith dulu satu pon aku tak amek.. rugi btol..

MamaEma on December 12, 2011 11:48 AM said...

ema letak dalam wallet jer...huhuhu

afzan on December 13, 2011 8:57 AM said...

peh rajin aok buat benda-benda macam ni yek. rizmi dan haifa gambar skan dalam buku pink je :)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez