Powered by Blogger.

Tuesday, December 20, 2011

Nak Masuk Gua..


Korang pernah tak rase macam nak masok gua.. ala2 cam nak masok batu belah batu betangkop cam cite dolu2 tu.. lari2 nangis2 sambil perah susu tarok kat daun buat bekalan si pekan (tapi kalau aku perah susu wat bekalan hasnaa).. pernah tak?? pernah tak rasa sakit jiwa sebab anak2 wat hal?? walau hanya mende kecik hantu boleh naik tocang.. rase cam sangat tertekan bile masa untuk diri sendiri pon dah tak de.. nak buat ape yang kite suke pon susah.. rase cam penat sangat nak hadap mende2 ni sume..


Bile jadi mende2 cam ni, kadang2 aku terpikir gak.. dok tetanya2 dalam ati.. aku ni nak menopouse ke??? sensetip tak betempat je rasenye.. tapi tak kan la kan.. 30 pon belom masok lagi..


hummm.. tak pe la.. aku cube befikiran positif.. Allah tidak akan membebankan seseorang melebihi kadar kemampuannya kan..


Harap aku lebih tabah dalam membesarkan anak2..










Gamba entry lepas tu harith mase kecik.. bukan hasnaa..


Photobucket


Sama tapi tak serupa..









5 juta comments on "Nak Masuk Gua.."

Wak Gelas™ on December 20, 2011 5:54 PM said...

wak pon sayang anak wak.., eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

eda_ej on December 20, 2011 7:01 PM said...

sape tak sayang anak wak.. kucing pon sayang anak..

Nens Collection on December 21, 2011 8:26 AM said...

hehe..lumrah hidup..tekanan tu sentiasa ade,lebih2 lg nk besarkan anak..semoga allah menjadikan kite ibu2 yg kuat smgt

Anaa on December 21, 2011 12:50 PM said...

hihi.. eda ko bayangkan akak yang ada 4 anak lelaki ni, umur lingkungan 9bulan - 6 tahun.. kadang rasa macam nak gilo tahu..

tapi selalu doa, (kadang tengah penat naik turun tangga pun boleh doa) Ya Allah, tidak lah sia2 penat aku ni.. jadikanlah anak2 ku anak yang soleh..

eda_ej on December 21, 2011 1:33 PM said...

Nens Collection ~ ye.. semoga kite tabah selalu.. aminn..

Anaa ~ huhuhu.. sangat terharu..harap boleh dipraktikkan doa ni ye.. tq sis..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez