Powered by Blogger.

Sunday, January 29, 2012

Tangki..




Ini adalah tangki simpanan air masak kat rumah.. harap dapat diabaikan radio kat sebelah tu ye.. teman bejoget time masak radio tu.. huhuhu...


Dulu sebelom BF kan hasnaa (sebelom hasnaa lahir) tangki ni akan ditopup bile dah seminggu atau pon paling lame dua minggu..


Bile dah BF hasnaa paling lame boleh tahan pon seminggu dah kene topup balik..


Tapi sekarang ni bile masing2 dah sakit, masing2 nak kene minom air banyak bagi penyakit cepat hilang.. dan sekarang tangki air yang boleh muat 15 liter air ni cuma boleh bertahan dalam 2-3 hari saje.. huhh.. orang dalam rumah ni dah gile minom air..


Korang dah minom air??? kalo belom meh la kite minom air banyak2..


Kami2 kat rumah ni masih belom sihat sepenohnye.. maseh meleleh2.. huhuhuhu...





2 juta comments on "Tangki.."

Nini D.. on January 29, 2012 9:44 AM said...

sama la..aku bila dtg angin malas,kalo boleh nak buat tak nampak aje tangki air tu kosong.hahaha

eda_ej on January 30, 2012 10:05 AM said...

kalo datang malehnye mamang aku bio je.. huhuhhu..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez