Powered by Blogger.

Friday, January 27, 2012

Seseme II..


Rentetan dari entry lepas..


Malam tadi mr ejai pegi klinik ngan harith.. pegi bedua je.. aku tak pegi.. seseme aku dah beransur kurang.. tak pe kot tak pegi klinik.. lagi pon hasnaa dah tido malam tadi.. malas nak angkut2 die..




Ko tengok jah laki mak, sementara nunggu turn pon sempat update fb..huhuhu..


Dokto kate harith kene jangkitan kuman.. mr ejai pulak seseme biase.. musim orang demam.. abah aku kat kampong pon domam.. sian abah.. huhuuhu..




Ni satu set besalin ubat harith..




Ni plak ubat abah die.. hamek ko dua klinik skali.. ubat yg klinik 1st tu cam tak tak bape nak jalan.. so pegi klinik skali lagi malam tadi..




Harith dalam keadaan ke'laloq'an.. muke die tengahari tadi lepas makan ubat.. tak lame pas tu die tido.. hidung die pon cam dah melecet sebab asek dok picit je kasi hingus kuar.. semoga semua orang dalam rumah ni cepat sihat.. aminnnn...

















6 juta comments on "Seseme II.."

~najwa~ on January 28, 2012 9:20 AM said...

Musim Skrg ni.......ramai yg demam batuk selsema.


Get well soon.

Nini D.. on January 28, 2012 10:54 AM said...

kat rumah ni tinggal aku sorang aje lagik yang batuk tak abes2...biar aku batuk dari seseme...kalo seseme,apa keje pon tak jalan!

haniaiman on January 28, 2012 12:20 PM said...

LadyD sefamili baru je baik..tinggal batuk2 je. jaga kesihatan ye.

eda_ej on January 28, 2012 1:12 PM said...

kak najwa~mesti ramai org kat klinik dtg mintak mc ye dak.. huhuhu..

eda_ej on January 28, 2012 1:13 PM said...

aku harap smoge ko, aku dan sume2 orang yang sakit cepat baikk.. mem beso sakit mmg satu rumah jadi tongkang pecah.. hehehheh..

eda_ej on January 28, 2012 1:14 PM said...

haniaiman~ngah menjage diri masing2 ni.. masing2 makan ubat.. tp cam tak kurang2 plak.. huhuhuh..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez