Powered by Blogger.

Saturday, January 28, 2012

Fatheeya Hasnaa Is 4 Months Old




Huhuhuhu... kejap je anak dara ni dah 4 bulan..


Dah pandai golek2 badan.. dan dah pandai menerap tapi tak selalu.. mase mandi suke gerak2.. takot telepas je..




Amek gamba ni tengahari tadi mase hasnaa tido.. tetengah nak snap senyum plak die... cam tau2 je orang nak amek gambo..




Hari ni hasnaa pakai baju yang sangat gegurl... aboh die belikan mase pegi pangkor ari tu.. huhuhu.. angin masok dari kiri, kanan, atas dan bawah.. huhuhu...


Sedang sebok ngambek gambo hasnaa, si abang harith nak interprem juge.. amek la gambo die sekeping..




Walau hidung die masih sumbat, tapi senyum juge die.. rambut pon dah panjang.. dah macam pakai helmet.. bile la nak bawak gi potong ntah..











3 juta comments on "Fatheeya Hasnaa Is 4 Months Old"

PUANSTOBERI on January 28, 2012 10:10 PM said...

Ala..nomey dia pakai gaun.. hiksss

eda_ej on January 28, 2012 11:37 PM said...

adoyai.. sebenornye kalo boleh tak mo bg pakai gaun.. cam tak kene je..

a'in fajar on February 01, 2012 9:40 PM said...

pandai abahnya beli bj gaun..time umur mcm ni mst dah x sabo tengok perkembangan dia..klu br taktih pakai bj ni comel lah sangat..eh xleh ckp comelkang demam je plak..elek la hasna

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez