Powered by Blogger.

Wednesday, January 11, 2012

Bukan Entry WordLESS Wednesday..


Sory kawan2.. dah dekat seminggu tak update..


Last update hari rabu minggu lepas je.. pas tu dah tak de..


Siang rabu lepas dah start demam.. tak larat dah nak bangun..


Hari khamis mr ejai pegi keje gak meninggalkan orang yang demam dan kene jage 2 orang budak ni kat rumah..


Kene kuatkan semangat demi budak2 nih..


Hari jumaat mr ejai EL sakit perot.. lega skit ade orang teman kat rumah.. boleh la tolong jage anak2..


Hari jumaat malam sabtu pegi klinik.. dapat la ubat demam, batok, seseme ngan antibiotik.. yang peliknye bile makan ubat kejap je kebah.. pas tu demam balik.. rase cam apsal la kebal sangat kuman dalam badan ni.. lambat sangat nak baik.. oleh itu sabtu dan ahad dok kat rumah je..


Kemarin baru boleh bangun dengan cergas.. sonok bile dah sihat.. Allah baru tarik sikit dah banyak merungut.. ni la manusia..


Settle hal demam.. timbul plak hal lain.. susu plak tak bape nak kuar.. dugaannnn.. minom air dah abes beliter2 tapi cam tak singgah ke breast je.. minom banyak2 tapi terus turun ke pundi kencing.. sabo aje la..




Berbalik kepada gambar Wordless wednesday minggu lepas.. sory pada kawan2 yang dok tetanye2..






Pekerjaan menatang ini adalah sebagai "Tukang Tolak Ubat Gigi"






Sebelom digunakan..




Sedang digunakan.. berfungsi untuk meminimakan saki baki ubat gigi.. huhuhu.. dan kini menatang yg senyum tak abes2 ni dah jadi penduduk tetap bilik air.. hehehhe...




Sekian saje entry yang bukan wordless wednesday hari ni.. salam..







11 juta comments on "Bukan Entry WordLESS Wednesday.."

Prettywrite on January 11, 2012 5:11 PM said...

dah sihat tak kak?
tak pernah jumpa benda tolak ubat gigi tu..nak cari gak la kat tesco ada tak ya..

eda_ej on January 11, 2012 5:28 PM said...

alhamdulillah dah sihat la skit..

ari tu pon tejumpe kat kedai singget.. satu singget je.. kat tesco tak pasti ade ke tak..

~najwa~ on January 11, 2012 6:30 PM said...

sian, semua tak sihat, nasib dah ok ;)


kenapa eh tak de susu pulak??


baru 1st time tgk benda tu....jakun, haha

Nini D.. on January 11, 2012 9:35 PM said...

patutla...

aku baru start demam arini..tekak dah start perit..cikmat still blom baik batuk...dobot pon dah start batuk..

a'in fajar on January 11, 2012 9:47 PM said...

tak penah plak la ku jumpa benda mcm tu kat mn2 pun..pelik toi ko leh jmp mcm2 kan..

ko minum jamula chik bg susu kuar..pastu makan lobak putih, daun kucai..kn korban jiwa raga la ckit...hoho

eda_ej on January 12, 2012 12:09 AM said...

kak najwa~yang tak sihat mak bapak je.. anak2 masih riang ria bersuka ria..

susu mengurang sebab period kot.. ade org kate kalo period susu kurang..

kite yg 1st time jumpe pon jakon.. terus beli n balik rumah terus pakai.. hehhee..

eda_ej on January 12, 2012 12:11 AM said...

emy~aku punye demam sampai nak tejojol bijik mate.. paneh sampai ke mate.. seb baik dah baik.. tak lalu aku nak demam lame2..

harap ko makan ubat ye..

betol ko cakap, mak yg mkan ubat tp anak yg laloq lebih.. hahahha..

eda_ej on January 12, 2012 12:15 AM said...

ain~sebelom ni kalo susu kurang aku pam je.. pas tu minom milo.. tp skang ni bile aku minom milo cirit plak.. so skang ni aku bedal minom air byk2..

petua ko tu nnt aku try ek.. mmg byk kene korban.. dugaannn..

Fieza on January 12, 2012 9:49 AM said...

cute si tukang tyolak ubat gg...heheh

fieza gtolak pakai tangan je...

*fieza ade TAG eda utk 1 contest nie...tgk kt blog fieza...

tq

neyza mokhtar on January 12, 2012 9:55 AM said...

Alhamdulillah...sakit tu ujian..sabo la bebanyak yer.. :)

Anaa on January 12, 2012 11:53 AM said...

kiut nya menatang tukang tolak tu... nak order satu.. hihii..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez