Powered by Blogger.

Wednesday, April 20, 2011

Harith VS Jarjit..


Ade ape ngan harith ngan si jarjit ni?? kawan rapat?? bukan.. pernah jumpe?? tengok kat tv ade le.. nak kate adik bradik kompom la bukan kan.. hehehh..





Sape tak kenal ngan jarjit memang susah la nak cakap.. penoh dengan pantun si jarjit ni kalo becakap..





Ye.. itu la jarjit.. tapi ape pulak kaitannye ngan harith?? hhahha mari kite tengok gamba di bawah..








Hahahaha... walau pon jarjit tak pernah marah harith, tapi aku tak tau la nape sejak sebulan dua ni harith takot ngan jarjit.. pantang ade iklan upin ipin.. mula la die.. carik la pape yang boleh cover muke die dari tengok tv.. kalau dulu bukan main lagi.. sehari tak tengok cd upin ipin boleh meroyan budak nih.. skang ape dah jadi???



6 juta comments on "Harith VS Jarjit.."

~najwa~ on April 20, 2011 10:52 PM said...

hahah, comel la mamat alan....

dia takut jambul jarjit kot ;)

Nini D.. on April 21, 2011 8:06 AM said...

kikikiki....dia kecik ati dgn Jarjit kot...

DKosongLapan on April 21, 2011 8:39 AM said...

agaknye le kan cik edaejai...si Harith mimpi si Jarjit kejo die dalam tido kot...... lepaih tu si Jarjit jadi hantu.... sambong kejo Harith balik......erkkk..tinggi pulak imijinasi awok pepagi niii...

eda_ej on April 21, 2011 11:59 AM said...

kak najwa~agaknye la kot sebab org lain tak de jambol..

emy~die kecik ati sebab aku bg jarjit perhatian lebih kot.. hahahha..

yeop~mungkin juge kot.. teman pon idak le tepikir sampay ke situ.. hehehhe..

PUANSTOBERI on April 21, 2011 8:48 PM said...

ada la yg menakutkan dia tu. hihi. but sweet la.. :D

eda_ej on April 28, 2011 5:53 PM said...

tak tau la apsal die takot... sebelom ni elok je...

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez