Powered by Blogger.

Friday, April 29, 2011

Dinner Malam Ini..


Dinner malam ni bihon tom yam.. main campak2 je.. ape yang ade dalam peti ais aku masuk.. dah tinggal bedua ni malas nak masak lauk banyak2.. sape nak makan pon.. lagi pon harith dah boleh makan pedas2.. suap je la.. makan skali.. mr ejai?? die kene pegi Kota Tinggi, Johor.. anto pengantin a.k.a amek gambo sepupu die kawen esok.. dengan keadaan hidung yang sumbat dan kepala yang maseh ting tong mr ejai gagahkan juge.. ubat aku dah pesan jangan lupe makan.. dah sain kontrak tak kan tak pegi plak kan.. hehehe.. aku tak ikot.. ade anak kecik ni susah la skit.. lagi pon pegi naik bas.. ngamok dalam bas kang mau pening satu bas denga die bising.. harap selamat pegi dah selamat balik la mereka2 satu bas tu.. aminn..

6 juta comments on "Dinner Malam Ini.."

DKosongLapan on April 29, 2011 9:22 PM said...

Jadile....ini pun dah kighe sedap ni...

eda_ej on April 29, 2011 9:38 PM said...

alhamdulillah.. kenyang juge..

PUANSTOBERI on April 29, 2011 10:59 PM said...

campak2 pun sedap eda. akak pun salu camtu gak. mujo incik asben tak kesah sgt. teheheheh

eda_ej on April 29, 2011 11:04 PM said...

yang penting kenyang.. hehehhe..

Nini D.. on April 30, 2011 2:48 PM said...

terliur aku tengok bihun tomyam ko

eda_ej on April 30, 2011 5:07 PM said...

ko nak ke?? meh la dtg sini.. hehehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez