Powered by Blogger.

Wednesday, March 21, 2012

Ubat Mata..


Ini ubat sakit mate..


Hencik ejai kene sakit mate start dari malam tadi..


Hari ni gigih juge pegi keje.. Time lunch pegi klinik.. Dapat mc satu hari.stengah.. Harap kami2 yang kat umah ni tak kene la..


Petang tadi hencik ejai balik pkai spek itam.. Aku tengok dah supo macey anil kaporr sebab misai hencik ejai dah tebal... Huhuhu.. Glamer laki mak noks macam anil kapoorr..



Nota kaki~aku tak tau la ni entry org sakit or entry org gile glamer.. Hahaha... Ishh.. Ape yg aku merepek nih..


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 juta comments on "Ubat Mata.."

Nini D.. on March 22, 2012 9:22 AM said...

uisshh..Anil Kapoor aku minat!..kim salam kat klon Anil Kapoor ye :)

miloais milo on March 22, 2012 10:27 AM said...

kesian....
moga cepat sembuh....

~najwa~ on March 22, 2012 12:03 PM said...

awat tak post gambar hero hindustan tu? hehe

eda_ej on March 22, 2012 12:16 PM said...

Emy~aku dah sampaikan.. tesipu2 malu die.. hehehhe..

eda_ej on March 22, 2012 12:17 PM said...

Miloais milo~nampak cam dah beransor baik.. esok dah boleh keje kot..

eda_ej on March 22, 2012 12:19 PM said...

Kak najwa~saje tak nak tarok takot sape yg tengok bejangkit plak nnt.. (sebenornye mmg kede takot org lain kenan.. hehehehh)

gadisBunga on March 22, 2012 1:58 PM said...

harini ada rasa pape tak kat mata tu? ngeeee~

eda_ej on March 22, 2012 3:26 PM said...

gadisBunga~wat mase ni belom la rase pape lagi.. hehhehe...

Prettywrite on March 22, 2012 3:41 PM said...

ahaha k.eda xpor skali skala tengok asben macam anil kapor..hehehe

eda_ej on March 22, 2012 4:03 PM said...

Prettwrite~kali tengok rase nak senyum.. dua kali tengok rase nak gelak.. hahahhah...

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez