Powered by Blogger.

Monday, March 12, 2012

Terperangkap Dalam Hujan..


Ke pasar malam batu 9 petang semalam..


Mase pegi elok je.. Cume agak mendong skit.. Mujur le pegi naik kereta sebab sebelom tu dah berkira2 kalau merempit 4 org satu moto pon boleh rasenye..


Sampai pasar hujan dah mula turun renyai2.. tak pe kot renyai2 aje.. Jalan jalan dan jalan sambil kepala hasnaa aku tutup pkai ekor ring sling.. Tapi tak sampai separoh perjalanan ke hujung pasar hujan dah mule lebat..


Aku tumpang beteduh kat gerai baju milik org melayu.. Sambil mr ejai meneruskan perjalanan.. Kene terus sebab insang tekak nak makan macam2.. Lagi pon tempat org jual barang makan kat blah ujung pasar.. Menunggu la aku 3 branak sambil tengok akak tuan punye gerai setup barang..


Ade la 15 minit mr ejai membeli, aku terus panjangkan langkah balik ke kereta.. jalan laju dan laju.. Sampai kereta si kecik hasnaa dah tido..


Musim hujan skarang ni.. kalau keluar rumah jangan lupa bawak payong ye kawan2..


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 juta comments on "Terperangkap Dalam Hujan.."

Nini D.. on March 12, 2012 10:00 AM said...

sama la...
tepeng setiap petang ujan.

Kakzakie on March 12, 2012 10:47 AM said...

Bagus juga guna ring-sling boleh tutp hasnaa dari gerimis... sama tempat kakak pun musim hujan juga

eda_ej on March 12, 2012 1:50 PM said...

emy~musim banjer juge.. dulu2 bulan 11 or 12 yg banjer.. skang ni die delay skit.. hehhe..

kakzakie~boleh wat cover juge kalo ngah menyusu.. huhuhu..

~najwa~ on March 12, 2012 3:13 PM said...

tulah, katanya ada area cheras yang naik air eh, kat langat juga...

Rtp Farra Arisha on March 13, 2012 4:51 PM said...

musim hujan ke? patutlah ramai orang sakit. well, take care always ya...makanan di pasar malam memang sedap2 belaka. :)

eda_ej on March 13, 2012 11:49 PM said...

kak najwa~ntah le.. rase macam tak de.. tapi tak tau le kot area langat yang rendah tu kot kene banjer..

Rtp Farra Arisha~kat jakarta tak ujan ke??

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez