Powered by Blogger.

Thursday, July 26, 2012

Susu..



Puasa ni memang mencabar.. 


Hari pertama n hari kedua boleh gagah lagi.. masok hari ketiga dah start menurun..


Menurun dari sudut kadar pengeluaran susu.. 


Pada aku sahor itu wajib.. sebab kalau tak bf pon aku cuba akan sahor juge, melainkan kalau dah telajak ke subuh..






Ni hasil power pumping malam semalam.. dekat sejam ngepam hasilnya tak seberapa.. 




Dan kini aku sedang mencari2 tonik ajaib untuk pengeluaran susu di bulan puasa ni..




Doakan aku kawan2.. semoga aku terus dapat menyusukan hasnaa.. aminnn...















5 juta comments on "Susu.."

~najwa~ on July 27, 2012 9:50 AM said...
This comment has been removed by the author.
~najwa~ on July 27, 2012 9:52 AM said...

knajwa juga hadapi masalah yg sama.

susu berkurangan buatkan Tasneem tak lena tidur, meragam malam-malam, nak melekap je, sampai pedih rasa.

dah la stok EBM nyawa-nyawa ikan.


letih sgt, sebab jadi tak cukup tidur, nak ready makan sahur lagi.

eda_ej on July 27, 2012 9:56 AM said...

kak najwa~skang ni hasnaa blah petang dah start minom stok EBM yang ade..

sedey tengok.. tp stok pon dah tak banyak..

Nini D.. on July 27, 2012 9:59 AM said...

ko pasti boleh....chaiyuk yang!

eda_ej on July 27, 2012 11:20 AM said...

emy~aku ngah cuba nih.. mmg kene sabo banyak..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez