Powered by Blogger.

Tuesday, April 3, 2012

Susu..


Sedang mencuba susu ini..


Mana la tau nanti hasnaa boleh lebih montel dan membulat..


Rasanya juga lebih sedap dari susu ibu mengandung.. Ini cuma pendapat aku saje..


Untuk permulaan beli yang paling kecik.. Kalau beli yang besar takot tak habis dan ade orang jeling2..


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 juta comments on "Susu.."

miloais milo on April 04, 2012 9:20 AM said...

susu anmum ni peberet iols dulu - dari masa pregnant sampai dalam pantang....

~najwa~ on April 04, 2012 10:15 AM said...

insyaallah...berusaha ;)

ibu menyusu memang perlu nutrisi tambahan.

tapikan, knjwa pun culas minum susu, eheheh.

Tasneem, badan tak besar sgt, tapi kalau tengok graf, ade juga peningkatan setiap bulan. sejak dia mula makan ni, terasa la juga beratnya bila didukung.

anak-anak yg BF, biasanya nampak badan kecil je, tapi kuat dan perkembangan pun cepat. Hasnaa dah mula nak pegang dan cuba berdiri kan, caiyok Hasnaa!!

Nini D.. on April 04, 2012 12:09 PM said...

aku masih setia bersama anlene :)

eda_ej on April 04, 2012 3:54 PM said...

miloais milo~mase pregnant dulu mmg jarang minom susu yg cenggini.. tak lalu nak telan..

eda_ej on April 04, 2012 3:57 PM said...

kak najwa~haah la, badan hasna pon kecik.. tp bile start mkn ni cam kental skit.. kalo tak lembek je..

yang sebenornye takot juge kalo gigi tanggal cepat.. mane pulak le nak ganti gigi palesu ye dak.. maklom le sume hasiat anak dah sodut.. huhuhuh..

eda_ej on April 04, 2012 3:58 PM said...

emy~aku ingat nak beli anlene juge ari tu.. bagus utk tulang kan.. tapi ade orang kate tak sesuai sebab tgh bf baby.. so aku pon amek le susu yg ni.. harap2 elok le..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez