Powered by Blogger.

Thursday, August 4, 2011

Dessert Hari Ini..


Sonok skit bile semalam ngan hari ni sempat bangun sahor.. hehehhe.. rase kuat skit walaupon sepagi asek ngulor aje kojenye.. hehhehe.. name pon mak buyung.. kene la besokan perot je kan..

Tapi belah petang ni rajin skit.. tekak mak buyung teringin nak makan agar2 milo.. sebondot plastik beso agar2 pemberian mak metua tak terusik.. oleh yang demikian haruslah kite mengusiknye agar isi kandungannya berkurangan.. btol tak..

Ni agar2 yang dah siap kol 5 petang tadi.. maseh panas.. tunggu la sejuk kang boleh la masok dalam peti ais.. resipi??? tak dapek la dik non sebab ni pon buat main bantai je..

Lauk masih tak tau nak masak ape.. tunggu jap lagi ilham datang.. hehhehe.. selamat berbuka.. =D







3 juta comments on "Dessert Hari Ini.."

PUANSTOBERI on August 04, 2011 8:29 PM said...

ui byk nyer dessert. tkpe la ramei makannya ye dok. akak ni ha, buat kuih pun alahai..
tp sker gk nak buat walo tak abis. hihi

h.a.f.e.y.z.a on August 05, 2011 7:23 AM said...

Rajinnyer... Da, karipap entry2 sbelum ni tu nmpk myelerakn sgt...

eda_ej on August 05, 2011 2:44 PM said...

kak ida~mase masok dalam periuk nampak cam sikit.. bile dah tuang banyak plak.. penoh agar2 je perot mlm td..

fiza~karipap yang bg amalina makan tu ade sikin rentong mase menggoreng.. huhuhu.. ko pon ngidam karipap gak ke?? hehhee..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez