Powered by Blogger.

Thursday, July 1, 2010

Tahniah Along!!!


My big brother Encik Zainuddin dapat Anugerah Khidmat Cemerlang Jabatan Pertanian 2009.. dah nak basi kot cite ni.. maap la ye lambat up date.. 15 jun lepas along ke putrajaya (lupe nak tanye amek anugerah tu kat ne) ade upacara penyampaian anugerah dari Jabatan Pertanian.. setelah bepuluh tahun along berkhidmat ngan Jabatan Pertanian, akhirnya dapat gak anugerah.. tahniah untuk along.. semoge along dapat bekerja dengan lebih baik lagi pada masa akan datang.. jom layan gamba..

Ni la my big brother.. sekali pandang macam pak polisi plak.. hehehhe..

Dalam dewan.. mesti bedebar2 time ni kan.. huhuhu...

Ramai pakcik2 n makcik2 saya cakap muke mamat alan macam muke along mase kecik2.. kalau dah ramai sangat yang cakap tu ye la kot.. hehehhe..

Doa time..

Ucapan alu2an dari Yang Amat Berhormat Dato' Noh bin Omar selaku Menteri Pertanian Dan Industri Asas Tani Malaysia..


Waahhhh... senyum lebar along dapat anugerah dari Dato' Noh Omar.. hehhehe..

Ni la sijil yang along dapat.. kene tarok dalam frame ni.. letak kat dinding rumah.. (ishh.. tak baik menunjuk.. hehehe..) tapi kalau nak tarok pon ape salahnye kan.. hasil titik peloh nih..

My niece lin with along.. lin ni anak along yang no 2.. lin keje kat bangi so dekat la ngan putrajaya.. sempat la lin tengok along naik pentas tengok along amek anugerah.. pape pon tahniah along.. =D

gamba ehsan dari facebook Cik Alin

2 juta comments on "Tahniah Along!!!"

ejai-eda on July 01, 2010 5:32 PM said...

hohohoho.... time balik kampong tuari die tak citer pon.. senyap je.. hhhhu

eda~ejai on July 02, 2010 2:04 PM said...

along kan lowprofile..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez