Powered by Blogger.

Tuesday, June 19, 2012

Tumbuh Gigi..


Hasnaa baru 8 bulan 3 minggu lebih.. Dah nampak gigi nak mula keluar..

Sebenarnya aku tak menjangkakan hasnaa akan tumbuh gigi seawal ini.. Pada aku umur 8 bulan dah ada gigi tu dikira awal sebab aku cuma berpandukan harith sebagai kayu pengukur.. Dulu harith mula nak tumbuh gigi pada usia setahun.. Agak lambat kan..

Buat masa sekarang hasnaa suka menggigit.. Tapi tak selalu.. Baru malam tadi hasnaa gigit jari abahnya sewaktu menyuap roti + bubur durian.. Aku senyum saje.. Itu baru jari.. Bayangkan la sewaktu hasnaa menyusu dia menggigit dikala gusinya gatal.. Hanya tuhan yang tahu sakitnya macam mana..

Published with Blogger-droid v2.0.6

11 juta comments on "Tumbuh Gigi.."

:: Mrs.Eady :: on June 19, 2012 1:46 PM said...

:)

Nini D.. on June 19, 2012 1:56 PM said...

kalo inagt2 balik time aku kene geget dgn cikmat...mmg boleh kuar air mata!

miloais milo on June 19, 2012 3:00 PM said...

sakit hoccay kalo kena gigit ngan baby ni...
hiks

eda_ej on June 19, 2012 4:11 PM said...

:: Mrs.Eady :: ~ =D

eda_ej on June 19, 2012 4:12 PM said...

emy~rase cam nak lepuk je kan.. tp anak punye pasal bio je la..

eda_ej on June 19, 2012 4:12 PM said...

miloais milo~ye kak.. sangat sakit..

Ain Fajar on June 19, 2012 4:49 PM said...

lumrah klu menyusukan mst kn gigit punyalah, lg kita larang lg dia suke buat..kira ok 8bln br nk tumbuh gigi..ank2 aku 6bln da tumbuh, 8bln2 da 4btg kuar besar2..huhuhu..

eda_ej on June 19, 2012 5:00 PM said...

ain~pantasnye anak ko ain.. banyak kot calcium ko sebab tu anak cepat tumbuh gigi.. hehheee.. aku agak je.. =D

Mama ArinArishArdini on June 20, 2012 9:11 AM said...

wahhh..cek nah dh tumbuh gigi arrr.. tahniah2!

Kesuma Angsana on June 20, 2012 12:26 PM said...

len budak len pertumbuhannyer ada yg cepat tumbuh gg ade yg lambat... slam kenal n dah follow u 124

Nens Collection on June 22, 2012 11:07 AM said...

wahh...kuat ler mengigit nnt..jaga2 ibu die..hik..hik..;)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez