Powered by Blogger.

Wednesday, June 13, 2012

Selamat Ulang Tahun..




Maafkan ibu.. ibu lupa yang hari rabu minggu lepas umur abang harith dah 4 tahun..hari rabu lepas 16 rejab.. tapi ibu lupa.. sory ye abang harith..


Hari khamis lepas tengok kalender baru perasan yang hari khamis tu dah 17 rejab.. itu pon tengok kalander sebab nak tau bape hb islam sebab nampak bulan terang masa waktu syuruk..


Sory banyak2 ye abang harith.. ibu tak sempat buat pape pon.. cuma buat kap kek coklat aje.. semoga abang harith jadi anak yang soleh.. diterangkan hati dalam menuntut ilmu.. dan semoga dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat.. aminnn...


Hiasan atas kap kek tu abang harith sendiri yang tarok.. lilin plak dapat mase beli kek beday ibu yang ke 26 tahun beberapa tahun lepas.. tak bepasang pon lilin tu.. huhuhu.. rase macam dah tua sangat bile angka '26' tu dah lame ditinggalkan..







9 juta comments on "Selamat Ulang Tahun.."

Ain Fajar on June 14, 2012 10:35 AM said...

huhuhu mcm sedih je, ibu buat cup cake je..xpe janji sihat kan..thn depan dah sekolah belajar rajin2 yer abg..;)

azeila eila on June 14, 2012 11:44 AM said...

HEPI BDAY ABAM HARITH! hensem la dia da besyar....kejap je anak2 kite da besar kan eda...eh sns pun jrg sambut bday beria...last sambut bday beria ms umo setahun..tu je..

miloais milo on June 14, 2012 11:55 AM said...

happy belated birthday buat harith...
kesian heols... muka sedih aje tu!

Nini D.. on June 14, 2012 1:35 PM said...

dah 4 taun kan...tak lama lagik cikmat pulak 4 taun....bila tengok balik kesan jahitan kat perot,..rasa cam tak caye pulak cikmat keluar kot situ!


Happy birthday Mat Alan :)

eda_ej on June 14, 2012 9:42 PM said...

ain~itu je yang mampu.. nak beli kek mahal2 pon nanti tak de sape yang nak makan.. hehhe..

eda_ej on June 14, 2012 9:43 PM said...

eila~tak beria sangat pon tak pe kan.. yang penting ingat.. (tp ibu die lupe juge..)

eda_ej on June 14, 2012 9:44 PM said...

miloais milo~tq kak.. kene pakse pegang je sebenarnye kek tu.. hehheh..

eda_ej on June 14, 2012 9:45 PM said...

emy~ko ckp cem tu aku pon rase nak nak tgk plak tempat harith kuwo dulu.. gile plak aku rase.. hehhehe...

kakcik on June 15, 2012 4:55 AM said...

Happy belated birthday Haris. Semoga terus memebesar sebagai anak yang cerdik dan soleh. Amin. :)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez