Powered by Blogger.

Monday, June 4, 2012

Ke Klinik..


Bersiaran dari kolej 13 UPM Serdang..


Hantar cpu big boss yg demam.. Sambil jalan2 sebab weekend dok rumah saje..


Dan baru lepas balik dari klinik sebab harith cirit birit dari semalam..


Dan jumpe puan cik lin yang dah lame tak jumpe.. Hehhehe...


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 juta comments on "Ke Klinik.."

miloais milo on June 04, 2012 3:56 PM said...

cpu tu pun penat kerja nokkk... nak gak dimanja belai kat spa@klinik...
hik hik hik

how's harith?
kesian kalo budak2 kena cirit-birit ni...

eda_ej on June 04, 2012 7:44 PM said...

Cpu tu big boss punye.. ade 3 pasang pengantin punye gamba blom siap.. sangat haru kalau cpu tu rosak sebab sume gamba ade dalam tu..

harith alhamdulillah dah beransor baik.. kalau tak asek ngadu bontot sakit je time cebok..

Nens Collection on June 05, 2012 11:04 AM said...

HEHE...KENE SIAPKAN CEPAT2 CPU 2..SIAN PENGANTIN TGGU LAMA..;)

Nini D.. on June 05, 2012 12:12 PM said...

aku lama hamat tak jumpa cik lin..

adyna on June 05, 2012 12:12 PM said...

yg ingat klinik upm kat sebelah kolej kelima asrama teman dulu hehehe.. semoga cepat sembuh

LYAfrina on June 05, 2012 7:45 PM said...

siannyer harith kena cirit.. moga cpt smbuh

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez