Powered by Blogger.

Tuesday, June 26, 2012

Bilo Omak Tak Do Kojo..


Aku baru balik kampung weekend lepas.. 

Lepas abah ngan mak balik dari umrah ni la baru aku balik..

Dekat sebulan lebih juga la tak balik kampung.. 

Cam biasa la kalau orang pegi haji or umrah mesti bawak balik buah tangan kan.. antara buah tangan yang mak bagi adalah inai nih..



Kalau carik kat jalan TAR pon ade kot.. tapi disebabkan di mak bawak dari mekah harus la di pakai.. btol tak..

Aku ni sebenarnya tak bape minat sangat pakai inai.. maka oleh yang demikian harus la ade jari jemari halus yang manjadi mangsa.. hahhha..


Disaat anak kecik ini sedang tidur aku pon memulakan kerja..

Ingat nak tarok keliling jari.. tapi takot hasnaa genggam or beguling2 time tido plak.. paham je la kalau budak2 tido cam ne kan.. so letak je kat kuku.. selamat bantal..



Dan hasilnya.. boleh la nih.. 

Harap tak tekejut la bile abah die balik nanti tengok jari anak dara beliau kemerah-merahan.. hehhehe..





6 juta comments on "Bilo Omak Tak Do Kojo.."

~najwa~ on June 26, 2012 8:52 PM said...

alololo...comelnya ;)

eda_ej on June 26, 2012 10:07 PM said...

kak najwa~gegurl habis.. hehhehe...

Nini D.. on June 27, 2012 8:37 AM said...

ala tomei2......
ko pakai la jugak eda..buh kat cuping telinga :)

miloais milo on June 27, 2012 1:33 PM said...

comelnya jari-jemari gebus!

haniaiman on June 27, 2012 11:26 PM said...

amik ko...bertambah comel jari jemari anak dara tu..

Nens Collection on June 28, 2012 10:43 AM said...

sy suka sgt berinai..kalo boleh asal ilang je nk tambah..pastu asal g bandar jalan2..mest org ckp baru kawen ke dik?..hehe

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez