Powered by Blogger.

Wednesday, October 26, 2011

WordLESS Wednesday..




Walau jalan dah macam ribut, pilis dan bedak dilupa jangan.. =D






11 juta comments on "WordLESS Wednesday.."

Nini D.. on October 26, 2011 1:40 PM said...

kelasss!!!!!

eda_ej on October 26, 2011 1:51 PM said...

comot kejap tak pe.. hehehhe..

MOH KEMBARA on October 26, 2011 9:52 PM said...

Assalamualaikum Yong,
Salam kenei. Nak gi mana bermekap putih tu?

eda_ej on October 26, 2011 11:44 PM said...

idak le kemane2.. atenye udah dlm pantang kene l mekap tebey.. hehehe..

~najwa~ on October 27, 2011 8:02 AM said...

meriahnya dua beranak ni!!

eda_ej on October 27, 2011 9:10 AM said...

ngan abang je boleh dibuat meriah, adik tak reti lagi.. hehehhe..

firna on October 27, 2011 3:26 PM said...

hahaha...
"hai Raja Kapur!"
"ya"
"kenapa muka kau macam tepung gomak"
"hei, apa da tepung Gomak..."

hahahaha

Faaein Talip Roy on October 27, 2011 3:31 PM said...

ni sambut besaday eh? hehehe..

eda_ej on October 27, 2011 4:27 PM said...

mama~ado macam tepung gomak ke??? hahhaha..

FTR~huhuhu.. sambut beday la sangat.. hehheh..

ereen on October 27, 2011 5:35 PM said...

hahaha..
dengan bedak sejuk ko eda..
aku yang bersalin operation ni
nak gak pantang ngan org normal
dgn pilisnya... bedak param dan bedak hangat.. mandi daun2..
best sungguh... berbarut ngan urut jer belum lagi... huhuhu....

eda_ej on October 27, 2011 7:26 PM said...

aku pakai bedak hangat nih..

alhamdulillah sume yg ko ckp tu akudah buat.. huhuhu.. tak sabo nk nunggu ari ke 44.. hehehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez