Powered by Blogger.

Monday, October 24, 2011

Cintaku Diufuk Merah..


Photobucket

Huhuhu.. gamba mase mr ejai study dulu.. tak kisah la cintaku diufuk merah ke biru ke yang penting i lap u, u lap me.. hehhehe.. time kaseh kat roslan yang upload gamba ni kat group X-DRI01..




Nota kaki~ade gaye jadi kaber novel ke???

10 juta comments on "Cintaku Diufuk Merah.."

ejai_ej on October 24, 2011 5:02 PM said...

ishhh....

eda_ej on October 24, 2011 5:06 PM said...

ni la orang yang digila2kan, digilai, menggilai dan menggila pada satu masa dulu.. hehehe..

ejai_ej on October 24, 2011 5:26 PM said...

huh.. siapa la yg gila tu ye dak.. hahhaha

eda_ej on October 24, 2011 10:03 PM said...

ntah le.. pham2 sdirik udah.. hahaha..

Faaein Talip Roy on October 24, 2011 11:31 PM said...

hahaha.. teringat memori lama yer.. wah.. dua cinta hati yang telah bersatu hati... pewitt jiwang tu.. hahaha.. semoga bahagia hingga ke syurga.. ^^.

~najwa~ on October 25, 2011 8:53 AM said...

cayalah!! leh jadi cover magazine, keh3

eda_ej on October 25, 2011 9:27 AM said...

FTR~tak de la teringat sangat.. cume gamba ni gamba zaman dedolu.. ade la dekat 8 tahun kot..

kak najwa~ade bakat tependam sebenarnye.. hehehhe..

Nini D.. on October 25, 2011 1:16 PM said...

menyampah aku! haha

ejai_ej on October 25, 2011 2:30 PM said...

argh.. NiniD jeles.. hahahah.. sumpah aku segan tgk gambo nih.. dah muker cam org gersang je. deng!! budget cute.

eda_ej on October 25, 2011 4:52 PM said...

haah.. cute sangat.. =p

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez