Powered by Blogger.

Saturday, October 29, 2011

Bila Abang Dapat Adik..


Sejak ade hasnaa, harith cam ok je.. tak de la plak nampak die cam jeles2 ke ape.. mungkin sebab sebelom ni die biase sendiri.. kadang2 je nak baring same2 dan kadang2 juge die tiba2 datang n cium hasnaa.. sayang adik la konon.. huhuhu.. kalau adik nangis bukan nak tolong tepok2 pon.. lagi dia ajuk adik die nangis ade la..

Photobucket

Ni gamba mase kat kampung ari tu.. rambut harith pon belom potong lagi mase ni.. tengah cuba ajar sayang adik.. huhuhu..

video

video ni kesinambungan dari gamba diatas..

Photobucket

Kalau letak hasnaa kat riba harith, rase cam gempa bumi adik die.. goncang selagi boleh..

9 juta comments on "Bila Abang Dapat Adik.."

Faaein Talip Roy on October 29, 2011 2:30 PM said...

alahai comel!.. Harith.. tengok gaya cam dah penat aje nak pangku hasnaa..
takut je tengok dia goyang adik dia... huhuhu...

~najwa~ on October 29, 2011 5:09 PM said...

keh3..siap gaya nak henjut pakai kaki tu....

eda_ej on October 29, 2011 7:24 PM said...

FTR~tu la, risau gak tengok.. kadang tu die yang nak pangku adik die sdirik..

kak najwa~die tengok kite dok henjut2 die pon tiru gak..

Nini D.. on October 30, 2011 12:51 PM said...

gempa bumi buatan manusia...hahaha

eda_ej on October 30, 2011 2:38 PM said...

emy~betol.. betol.. betol.. =D

Miss Tasantek on October 31, 2011 11:12 AM said...

henjut pakai kaki tu memang tradisi tu..kikiki..dlu sha kecik2 memang gitulah gayanya :) pastu bedong pakai kain batik koyak sampai ketat. :) kiki..

eda_ej on October 31, 2011 12:21 PM said...

ye la, budak dah beso skit nak bedong pakai kain lampin pon dah tak muat.. kadang tu pakai kain plekat.. huhuhu

afzan on November 01, 2011 8:57 AM said...

berani bagi si alan pegang hasna nampak, ke gimik depan kamera je ni?

eda_ej on November 01, 2011 9:01 AM said...

ini bukan cobaan... ini betol2... (kene ckp mcm pendekar mustar ye) hehehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez