Powered by Blogger.

Tuesday, September 11, 2012

Suka Sangat..




Photobucket

Aku memang suke sangat makan agar2 kering ni.. memang mengingatkan ke zaman kanak2.. aku tak tau la orang lain.. tapi aku ye.. 

Punye la lame tak merasa.. raya tahun ni baru jumpe.. 

Dulu mase budak2 arwah embah suke buat kuih ni.. aku antara puluhan cucunya yang suke membedal.. 

Nak buat bukan senang.. nak kene jemo plak tu.. pas tu nak makan senang je masok mulut.. kunyah2 dan telan..

Ari tu aku jual mahal.. chu nak bagi aku satu bekas agar2 kering tu kat aku sebab chu kate tak de sape pon makan selain aku.. tapi aku malu.. segan nak amek.. last2 bile sampai rumah mulut dah dok teliur nak makan agar2 kering.. tu la, telajak perahu boleh diundur.. telajak kate cam ne nak undur?? len kali kalau orang nak bagi sepatutnye amek je.. kalau jadi cam ni kan dah susah.. menyusahkan insang tekak sdirik.. hehehheh...




2 juta comments on "Suka Sangat.."

gadisBunga™ on September 11, 2012 10:41 AM said...

kat pekan rabu ada banyak jual agar2 kering ni. kalau kite balik kampung kite belikan nak?

eda_ej on September 12, 2012 12:31 AM said...

nak nak nak.. tapi tak menyusahkan ke??

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez