Powered by Blogger.

Tuesday, September 18, 2012

Buang Sampah Je..


Ni cite hari kamis lepas.. dah lame nak tules tapi tak tulis2 pon.. hehehe..

Pagi tu dalam kol 11.30 dah siap nak turun bawah buang sampah.. hasnaa pon cam lena je dok dalam buai.. tak pe kot tinggal kejap.. bawak harith je untuk jadi bodyguard.. hehhee

Tapi bile bukak je pintu rumah nak turun hasnaa plak wat bunyi2an.. oh.. bangun ke?? hasnaa dalam buai.. tak nampak sangat mata die dari pintu.. letak sampah jap n pegi dekat buai.. sah die bangun.. segar bugar matanye.. tak pe, try henjut2 buai kot la die mau tido balik.. dekat 5 minit henjut tak tido2.. ermm.. bawak je la budak kecik ni turun buang sampah skali.. 

Dah alang2 turun nanti2 la naik rumah.. gi main puas2 dulu..


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Huhuhu.. hasna sebenarnye tak rela naik "kuda kepang" tu.. so mulut memang moncong la.. macam carik gado je.. 

Tak lame pon.. matahari pon dah agak terik.. moh le kite naik rumah.. makan pon belom..






2 juta comments on "Buang Sampah Je.."

Nens Collection on September 19, 2012 11:12 AM said...

kalo anak saya yg x sihat..nmpk mainan jd sihat..hehe

~najwa~ on September 21, 2012 6:08 PM said...

alolo..moncong gile anak dara..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez