Powered by Blogger.

Saturday, September 8, 2012

Beraya Sampai Putus..


Photobucket

Hehhee.. ni cite weekend lepas.. 

Balik dari umah chu turun tangga tetibe kasut tu rase longga..

Rupa2nya besi die dah tanggal.. 

Terpaksa la menyeret kasut sambil turun tangga sampai la ke kereta..

Sampai kat kereta pakai kasut lain.. memang slalu letak kasut spare kat kereta.. (pompuan memang suke letak kasut kat kereta kan.. tapi tak semua kot..hehehe..)

Aku tak tau la apsal suke sangat pakai kasut tu.. tak de la cantik mane pon...tak de tumit tinggi pon sebab takot tepelecok bile dukung anak.. rase selesa bila pakai.. rase cam ngam2 je kasut tu ngan kaki..

Dah lame pon beli.. dalam dua tahun lepas ade kot.. dah sampai masa la tu.. nak mintak tuka baru..

Kene kenyit mata lebih la ni kat cik abang nih.. boleh dapat kasut baru.. hehehhe..





4 juta comments on "Beraya Sampai Putus.."

eynda on September 08, 2012 7:57 AM said...

Raya sakan ni sampai putus kasut tu hehe... memang pun kalau kasut selesa kita pakai sampai lunyai kan :-)

eda_ej on September 08, 2012 10:05 AM said...

eynda~btol2.. kasut tu pon rase sayang nak buang.. walo pon dah tak boleh pakai.. hehhee..

wahida on September 10, 2012 10:49 AM said...

mmg pun...aku antara yg simpan kasut spare dlm keta...hehe...

eda_ej on September 10, 2012 12:41 PM said...

wahida~pompuan memang cam tu kan.. hehheh..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez