Powered by Blogger.

Wednesday, September 5, 2012

Dapat Tender..



Eh, ni bukan dapat tender projek juta2..

Cuma dapat tender buat kek coklat aje..


Buat untuk "open opis" hencik ejai.. masing2 kene bawak portluck katenye.. 

Buat je la kek coklat ni.. sebab kek ni je yang aku tau buat.. hehehhe.. kalo nak suruh buat kek buah ke kek pisang ke memang tak reti.. 


Haa.. hambek ko lima ketol skali buat.. kalo nak buat seketol rase macam tak cukup sebab yang nak makan bepuluh orang.. bepoloh2 mak besilat kat dapo sorang2 nak nyiapkan..

Ni pon boleh buat banyak sebab mr ejai dah belikan pengukus n mixer baru.. so tak de la nak kukus guna periuk nasik n kacau bahan2 pakai blender macam dulu.. hehhhehe..



Kek ni comot.. tapi tak sangke ade yang bekenan nak beli.. mule2 bukan untuk dijual, lame2 jadi menjual plak.. tak pe la, rezeki jangan ditolak kan..


Selamat hari raya.. =D





8 juta comments on "Dapat Tender.."

Kesuma Angsana on September 05, 2012 1:28 PM said...

rezki semua tu!

eda_ej on September 05, 2012 1:31 PM said...

alhamdulillahh..

LYAfrina on September 05, 2012 6:32 PM said...

aummm..
kek febret lya ni..terliur lak nengok..alhamdulillah..rezeki tu...

en_me on September 05, 2012 6:44 PM said...

masyukkk tuu.. ehhee

eda_ej on September 05, 2012 10:55 PM said...

LYAfrina~same la peberet kite.. hehhe..

eda_ej on September 05, 2012 10:55 PM said...

en_me~boleh la wat beli jajan.. hahaha..

Masya on September 06, 2012 2:18 PM said...

mesti sedapkan... terliur dibuatnya.... gebusss....

eda_ej on September 06, 2012 11:23 PM said...

Masya~mau ke?? boleh order.. hehehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez