Powered by Blogger.

Saturday, July 13, 2013

Zakat Fitrah..


Huhuhu.. hari ke tiga berpuasa mr ejai dah selamat membayar zakat fitrah untuk kami sekeluarga..

Dan tahun ni juge mr ejai bayar zakat fitrah untuk empat kepala.. hehhe..

Sekejap je masa berlalu.. dah empat org ahli keluarga.. dan buat pengatahuan tahun ni adalah tahun ke 7 aku dan mr ejai sambut raya bersama.. tapi usia perkahwinan baru masok 6 tahun.. sebabnye dulu kawen bulan syaaban.. so sebulan lebih kawen dah raye.. bile tengok balik gamba dari 1st time raye besama sampai ke tahun lepas macam tak caye je.. dan usia pon dah meningkat juge.. hehehhe..

Selamat berpuasa dan selamat hari raye kawan2.. Harap taun ni tak de la kene bayar fidyah lagi.. hehehhe... =D







Published with Blogger-droid v2.0.10

4 juta comments on "Zakat Fitrah.."

ummie_mirahaziq on July 15, 2013 8:46 AM said...

ha..jgn lupa tgk gmbor kat tangga umh tok lg yer..

Nini D.. on July 15, 2013 12:17 PM said...

samalah kita..baru 6taun kawen tp sambut raya sesama dah masuk tahun ke 7..ko dgn aku kan beza sehari je tarikh kawen :D

eda_ej on July 15, 2013 5:07 PM said...

ummie_mirahaziq ~ hahahha.. insyaAllah begambo lagi kat tangge taun ni..

eda_ej on July 15, 2013 5:08 PM said...

emy~kadang aku ckp aku raye nak masok 7 taun tp kawen baru 6 taun org tak caye..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez