Powered by Blogger.

Monday, July 15, 2013

Laptop Dah Ok..



Alhamdulillahhh.. laptop kesayangan kembali beroperasi seperti biasa.. 

Terima kasih kepada abang gagah ku Mr Ejai kerana sudi mengoferkan diri pegi ke lowyat mencari skrin baru.. nak ikot pon tak lalu semalam demam skit.. so banyak baring je..

Mr Ejai kate banyak kedai yang tak jual.. tapi dapat satu kedai ni dok kat tecorok skit.. masok dan tanye... mujur ade.. dan dapat murah.. RM210 sahaja okeh.. kalau siap pasang dalam RM260-270 lebih kurang cam tu la..

Dan sampai dirumah Mr Ejai bukak dan pasang sendiri bergurukan cikgu youtube.. wahhh terharunyeee... sebab aku yang dulu amek cours teknologi komputer pon tak reti la nak buat bende2 ni sume..

Semoga anak2 lebih behave lepas ni..tak mo la main panjat2 meje laptop ibu.. sian ibu.. 





4 juta comments on "Laptop Dah Ok.."

Kakzakie on July 16, 2013 9:55 AM said...

Lega ye Eda bila dah pulih. Itulah Eda kadang kita yg ada course pun kalau tak selalu buat tak sepandai yg selalu buat...

D_08 on July 16, 2013 11:31 AM said...

uiiishhhh... lege...naseb baek jugak dapat kedai yang jujur..... macam sesetengah kedai tu ..siap kate tak bulih gune terus......

D_08 on July 16, 2013 11:31 AM said...
This comment has been removed by the author.
Nini D.. on July 16, 2013 1:15 PM said...

btol..btol..kesian ibu..ini ajelah penghibur hati yg ada :)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez