Powered by Blogger.

Saturday, July 13, 2013

Kisah Anak Bujang


Macam biase pagi mr ejai yang akan hantar harith pegi skolah naik moto.. dan mase balik aku plak gi amek naik kete..

Sian die tanye botol air mane.. sebab biase memang die bawak botol air.. dan lepas dari kejadian tu memang bekalkan je air untuk harith kat skolah.. biar la org kate ape pon.. puasa bukan wajib lagi pada die.. budak2 lain pon rmai yang bawak air.. tak kisah la.. teacher pon tak marah..

Tak pe la.. lain taun boleh belajar puasa lagi kan..



Published with Blogger-droid v2.0.10

4 juta comments on "Kisah Anak Bujang "

ummie_mirahaziq on July 15, 2013 8:47 AM said...

ala cian dia..ni haziq idak puasa pun..tp kakak setakat ni alhamdulilah boleh lg thnnyer..wpun si adik dok ler tunjuk memacam..hu..hu.

Nini D.. on July 15, 2013 12:16 PM said...

btol..btol..btol...budak2 baru belajar..bukan wajib atas mereka berpuasa lagik...

eda_ej on July 15, 2013 5:06 PM said...

ummie_mirahaziq ~ tu la bio le dulu.. kecik lagi..

eda_ej on July 15, 2013 5:06 PM said...

emy~haah.. sian plak tetengah ari mintak ayo..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez