Powered by Blogger.

Wednesday, July 17, 2013

Akibat Home Work Tak Siap..


Tak tau la nak salahkan anak yang sekolah atau ibu yang tak sekolah ni.. semalam check beg abam harith macam tak de buku homework die bawak balik.. tapi pagi tadi mase nak gerak pegi skolah bile bukak balik beg ade satu buku tesorok kat blakang skali.. ade homework rupenye.. hadoii...

Anakanda kesayangan ibu.. nape la tak kabo ade homework.. kalau ade boleh la ibu tengok2 kan.. bile dah nak gi skolah mane de mase nak buat dah..

Nasib kamu la.. tadi balik skolah tengok beg ade lagi buku tu.. teacher soh siapkan la tu..

Dan kini jam nak dekat kol 11 malam tapi harith maseh tekun menyiapkan homework.. caiyok2!! Semoga abam harith tak tetido buat homework.. banyak lagi tak siap ni.. ni baru buku math.. buku english belom bukak lagi..





Notakaki~mak zaman skarang lagi risau homework anak.. mak dulu2 memang tak amek kisah pon..dah hantar skolah, pandai2 la blaja..


Published with Blogger-droid v2.0.10

8 juta comments on "Akibat Home Work Tak Siap.."

~najwa~ on July 18, 2013 5:32 AM said...

Eheheh....
Macam irfan juga...
Haritu buat dalam keta (tak pasal2 ibu lambat gi keje sebab kena tunggu homework siap).


Kita kena cek hari2 dalam beg. Kalo depa lupa, kita pun bole terlupa. Ekeke.

Nini D.. on July 18, 2013 9:25 AM said...

btol..btol..sama la dgn Abam Mat..
kalo bukan umie yg chk buku,chk pensel,chk warna sumer..dia selamba aje tengok tv

aku pulak yg macam nak pegi sekolah..eh!!!!!!

D_08 on July 18, 2013 9:31 AM said...

alahai...kesian...... tak pasei2 kene tido lambat......anak daghe awok pun same.... kalo tak awok dengan Mem awok check beg dia... haram dia bagitau....... tapi takpe...sbb udah habit awok sampei je rumah awok tanye ape ektibiti dia kat sekolah... dengan keje sekolah die....

ummie_mirahaziq on July 18, 2013 11:08 AM said...

god job abang harith...

eda_ej on July 19, 2013 3:34 PM said...

kak najwa~selepas kejadian tersebut mmg check sampai licin beg tu hari2..

eda_ej on July 19, 2013 3:34 PM said...

emy~kan.. macam kite pulak yg nak gi skolah..aku sokong..

eda_ej on July 19, 2013 3:35 PM said...

yeob~cenggitu le budak2.. kene semua nak kabo.. kalo tak kabo memang selamber aje..

eda_ej on July 19, 2013 3:36 PM said...

reen~good sangat sampai menguap2.. hahaha..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez