Powered by Blogger.

Tuesday, September 14, 2010

Raya 2010..


Salam hari raye.. huhuhu.. baru hari ni nak bersiaran.. balik dari kampung ari ahad malam isnin lepas.. tak bawak balik laptop pon.. malas.. sebab banyak barang nak bawak.. baru balik kampung tiga branak kete dah penoh.. hehehehe...

1st day raya kat umah my MIL.. memang tiap tahun pon cam ni.. tak kisah pon sebab rumah my mum ngan umah MIL dekat je.. 5 minit dah sampai.. hehhehe.. gamba kat atas ni dari kiri sedondon biru zahar, sikin (adik hubby) n diana (4 bulan). Mak, manje, abah.. sedondon gold plak aniq, fiza n paan.. sedondon krim mamat alan, saya n hubby.. hehehhe.. ni je la yang balik beraya kat kampung tahun ni..

Kak yong balik petang raya petama.. kak no plak raye kat kedah.. ejol raye kat umah metua die.. masing2 dah kawen.. gilir2 la beraye kat umah metue..

Pas salam2 kat rumah pegi rumah atok plak.. dekat je.. lagi pon sume pakcik makcik sepupu sepapat ade kat sane..

Macam biase la tiap tahun bile raye mesti amek gamba kat tangga rumah atok ni.. acara tradisi ni.. hehehhe..

Melayan si kecik.. mate dah la sepet sebelah.. kene geget binatang mase tido malam..

Ape la yang si kecik ni cite.. tak paham pon tapi layan je le.. hehehehe..

Walaupon pagi raye hujan lebat kat kampung, tapi meriah juge raye tahun ni.. rasenye syawal masih panjang lagi.. pape pon slamat hari raya.. kepada yang dah mula masuk opis tu slamat bekerje okeh..

2 juta comments on "Raya 2010.."

Nini D.. on September 16, 2010 1:49 PM said...

puteh bersih suci warna baju raya ye...thn ni aku LUPA amik gambo raya...bley gitu?..

eda~ejai on September 16, 2010 4:21 PM said...

ye puteh bersih.. cepat nampak kotonye.. cam ne bley lupe amek gambo raye?? staun skali je..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez