Powered by Blogger.

Friday, September 3, 2010

Jubah Biru Azeila..


Awal Ramadhan lepas puan Eila telah selamat mengeposkan baju beliau untuk dibling2kan.. walaupon pada mulanya berlaku sedikit masalah, namun alhamdulillah dapat juge diatasi.. hehhehe.. apsal ayat skema nih??? ari tu la puan eila anta ari khamis pkai pos laju.. patot sampai ari jumaat.. tapi tak sampai2.. bile call pos laju kate dah anta tp tak de org kat umah.. kompom salah umah la tu.. notification pon tak dapat.. slalunye kalau tak de orang kat umah mesti orang pos laju tu ade selit kertas soh collect barang kat pej pos.. masalahnye kertas notification tu pon tak de.. so salah sape??? ermm.. sabo je la.. dah la abaikan la cite tu.. dah selamat sampai kat tuan punye baju pon baju ni.. jom layan gamba baju yg my hubby jahit ni..

Mase puan eila mengeposkan jubah beliau ni, beliau dah siap sertakan skali manik ngan batu batan.. so laju la skit nak buat.. tak yah pikir2 sangat nak beli manik ape, batu warne ape..

Rupe keadaan lengan jubah puan eila sebelom ditatariaskan dengan manik2 dan batu batan yang telah disediakan..


Batu batan n manik tabur ni sume hubby yang jahit... hehehhe..

Leher jubah.. puan eila dah pesan kate leher ni tak yah tarok manik pon tak pe.. tapi my hubby yang tengah rajin tu nak juge tarok manik ngan batu..



Huhh.. penoh manik tabur je kat leher jubah puan eila ni.. ade batu pon tapi dah tenggelam dengan manik.. saya memang sangat tak pandai wat manik tabur.. kompom beterabur kalau saya buat.. hehhehe..

Ni plak kat dada jubah.. puan eila dah siap beli reben untuk letak kat situ.. yang ni hasil keje tangan saya.. hehheh.. ni je.. saya jahit reben ngan jahit batu tu je..

Ni la tranformasi jubah puan eila.. sebelom ditatarias oleh my hubby..

Dah siap.. dah pos.. dah sampai kat tuan punye badan pon.. semoga puan eila gumbira di hari raya bersama baju yang bling2.. sekian.. =D

4 juta comments on "Jubah Biru Azeila.."

azeila eila on September 03, 2010 12:59 PM said...

mmg abes skema ko punye tajuk..! azeila?sejak bile kp pggil aku azeila si kecik oit??alhamdulillah..selamat suda..sgt suke!kini mau mcari tudung utk dimatchkan dgn baju yg vogue ini :p

ejai-eda on September 03, 2010 3:30 PM said...

mekasih sebab bagi aku mencurahkan hasil tangan & hasil peluh aku kat baju ko eila.. kalo tak shantek aku mintak maap ek... Selamat ari Raya...

Nini D.. on September 03, 2010 4:44 PM said...

kalo cenggini punye gempak hasil jahitannye...kalo kastemer xpuas hati jugak...ko double cas die eda...kikikiki

azeila eila on September 06, 2010 1:01 PM said...

xde hal la en ejai...selamat hari raya...dtg la ipoh!!heeee

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez