Powered by Blogger.

Thursday, March 10, 2011

Oley.. Oley..


Sebondot baju kotor.. tapi baju dah basoh.. tinggal la beg laundry ni je yang tinggal.. beg ni pon boleh dipanggil oley2 ke?? tak kot..

2 helai baju untuk harith.. yang puteh tu muat la.. yang kelabu tu besau.. buleh tekeluar bahu.. tak pe lain taun buleh pakai..

Hahahah.. happy home.. ni apron.. hubby dapat mase aktiviti membuat cup cake.. boleh la wat menambahkan koleksi apron kat dapo tu..

Ni la mende recorder yang aku bagi tau tu..

TVX.. dalam tu siap ade hard disk.. siap ade remote.. sebenarnye banyak kabel die.. kene cocok sane cocok sini..

Tapi malangnye belom tau cam ne nak gune.. tak pe, ade mase boleh godek2 lagi..

Paling best..

Ipod touch.. gamba ni diambil pagi tadi sebelom harith bangun.. kalau die dah bangun ipod ni dah jadi hak die.. orang lain dah tak boleh nak sentuh..

Untuk aku hubby beli jambu madu tu je.. dah abes dah aku telan sume.. hehehhee..

4 juta comments on "Oley.. Oley.."

Nini D.. on March 10, 2011 10:54 AM said...

ko ckp dgn mamat alan..."akak" emy nak pinjam jap ipod tuh...:)

eda_ej on March 10, 2011 11:07 AM said...

aku rase baik ko je ckp sdirik kat die.. aku baru nak sentuh pon die dah bising.. ni le budak zaman skarang.. aku dulu nak jumpe hp pon payah..

afzan on March 12, 2011 12:35 PM said...

patutla encek abang lama tak update blog. rupanya gi jenjalan rupanya

eda_ej on March 12, 2011 2:12 PM said...

gitu le rupenye..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez