Powered by Blogger.

Saturday, March 5, 2011

Lunch Hari Ini..


Hari ni angin aku baik skit.. rajin plak aku turun pegi econsave bawah tu.. slalunye memang malas.. malas nak turun naik tangge.. sampai econsave mamat alan nak naik plak kuda coin tu.. aku dah la tak de lime posen bulat.. naik je tapi tak gerak2 pon.. bia la janji die diam..

Pendekkan cite.. ni la yang aku makan tadi.. nasik tu macam banyak.. nafsu je sume.. bile stengah jalan dah kenyang.. aku telan nasik, kangkong tumis, telo goreng ngan tempe goreng.. dah lame tak makan tempe.. teringin plak.. goreng pon sodap.. yang blah atas kiri tu mangkok mamat alan.. die dah siap makan.. tapi kentang tak nak abeskan.. nasik je nampak cam licin skit.. makan ape la agaknye buah ati aku kat Hard Rock Hotel Penang tu agaknye.. mesti makan lagi sedap dari aku kan.. cepat la hari esok.. huhuhu..

3 juta comments on "Lunch Hari Ini.."

Nini D.. on March 05, 2011 4:08 PM said...

adehla...
aku masak meriah sikit arini...
pari masak asam pedas & sup ayam...
tapi xlalu makan sbb tekak aku luka...
dah 4 hari seseme,batuk,sakit tekak..

eda_ej on March 05, 2011 5:09 PM said...

wahhh... meriah.. tapi kalo yg makan tu ramey tak ngape.. sonok skit..

azura samsuddin on March 08, 2011 9:59 AM said...

zura de tag eda join GA ni, jom join...

http://azurasamsuddin-contest.blogspot.com/2011/03/dunia-novel-giveaway.html

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez