Powered by Blogger.

Tuesday, September 1, 2015

Selamat Hari Merdeka yang Ke 58..



Pagi2 tadi dah teruja bile bukak pc pon Google dah buat gamba google sambut merdeka..

Pagi tadi juga sempat tengok perarakan kat tv.. seronok btol..

Selamat hari merdeka yang ke 58 buat semua rakyat Malaysia..

 Semog negara kita dilimpahkan rahmat daripadaNya.. aminn..

3 juta comments on "Selamat Hari Merdeka yang Ke 58.."

Ida Puanstoberi on September 01, 2015 9:31 AM said...

Err... tua sgt Malaysia kalau ke68 ni.
Hari kebangsaan / hari merdeka kita belum "pencen wajib"
Baru 58 tahun. 2 tahun lagi nak pencen..
hiwhiwhiw...

Nampaknya dah 10 tahun awal ni.. hikkkk :D

Eda Ejai on September 01, 2015 3:18 PM said...

hahhahah.. macam mamen boleh typo nih.. adoi la..

Mardiah Diana on September 04, 2015 8:03 PM said...

Salam merdeka sis...tertypo tak sengaja ni sis...hihi

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez