Powered by Blogger.

Friday, February 7, 2014

Ngompol..


Pagi tadi.. kejut harith bangun nak gi skolah cam biase.. pelik skit sebab biase die liat nak bangun.. tapi pagi ni senang je.. kejut je trus bangun nak gi bilik air.. bile bukak baju ngan seluar baru prasan seluar die pkai basah.. sah bdak ni kencin malam..

Dah lame pon die tak kencin malam.. mimpi ape agaknye.. slalu tu kalau nak kencin mesti die kejut abah or ibu ajak pegi toilet.. tapi malam tadi dah tebabas plak..

Tambah lagi keje nak jemor tilam.. cuci cadar ngan sarong bantal pelok yang panjang tu sebab nampak cam dah tekene skit..

Tak pe la harith.. ibu maapkan.. len kali jangan buat lagi ye.. hari2 nak jemor tilam pon belom tentu kering..

4 juta comments on "Ngompol.."

Wak Gelas on February 09, 2014 1:21 AM said...

wes gedi anak lanange yoh mak-e..ehHHee

LYAfrina on February 10, 2014 9:33 PM said...

hih..dh nk tbabas tu..asya pon pnh camni..cuma mmg lya alas getah kat bwh cadar..jd xde la seksa nk kna basuh tilam

Eda Ejai on February 11, 2014 8:52 AM said...

wak gelas~~anak lanangku wes 6 taun wak.. walah.. walahhh..

Eda Ejai on February 11, 2014 8:53 AM said...

LYAfrina~~jarang sesangat die buat prangai cam ni.. nak marah pon tak gune dah.. bia je la..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez