Powered by Blogger.

Monday, April 22, 2013

Bintik Di Mana-mana..


Cam ni la keadaan harith skarang.. bintik di sana sini situ.. semua la..

Tu gamba tadi lepas lap2 dengan air.. nak mandi tak boleh.. so lap2 la skit sebab badan dah melekit..  pas tu kene la sapu ubat yang dapat dari klinik ari tu..

Baru bape hari nampak bintik2 yang timbul dah nak mula kering.. alhamdulilahh..

Tahniah juge dekat harith sebab tak banyak songeh makan ubat yang wana warni tu.. ubat die ade kale ijau, pink ngan biru.. takot juge nak bagi mule2 tu.. rase gak la skit.. manis.. ha.. ok la kot..

Dan harith ntah bape kali bukak pegi ais nak amek telo suruh goreng.. saba ye.. semingggu ni je..

Semoga abam halesh rajin makan ubat n nnt boleh pegi skolah.. okeh.. caiyok2!!








Published with Blogger-droid v2.0.10

7 juta comments on "Bintik Di Mana-mana.."

Miss Tasantek on April 23, 2013 6:47 PM said...

abg harith kena chicken poxe ke ??

eda_ej on April 23, 2013 6:53 PM said...

haah la sya.. harap tak jangkit kat hasnaa..

~najwa~ on April 24, 2013 2:15 PM said...

Moga cpt baik ye...

*gambar paling atas tu nak control sengih ke apa.haha

eda_ej on April 25, 2013 3:30 PM said...

tu kene pakse.. hahhaha.. muke tahan nak kene marahh.. hehehe..

Nini D.. on April 25, 2013 6:56 PM said...

hadei...hadei..
berjangkit kat sekolah ke?

eda_ej on April 25, 2013 7:16 PM said...

ntah le.. tp ade kat skolah yang dah mc dr minggu lepas.. tak tau ape ke kenyakitnye..

minggu ni abam alan pulak mc seminggu.. redho aje le..

Cikda on April 25, 2013 10:22 PM said...

salam eda.. mcm mana skang harith dah ok ke?

kita ni mak2 memang risau kalau anak2 sakit..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez