Powered by Blogger.

Friday, February 22, 2013

Dah Sekolah..


Hari ni dah balik kepada rutin harian macam biase..

Harith dah kembali ke sekolah setelah 3 hari bercuti.. hahhaha.. pegi skolah mase hari pembukaan dan penutup minggu je..

Hari selasa cirit beret.. hari rabu ngan khamis demam.. huhuhu..


Cam ni la keadaannye bile menunggu anak abes skolah.. 



Yang baju puteh tu bukan bapak budak ek.. tu transporter yang amek anto budak skolah..



Ni plak kalangan mak2 yang setia menanti anak2.. dan kadang2 rajin begosip juge.. hahhaha.. aku pon tumpang sekaki.. hehhhhe..


Kebiasaannye budak2 yang naik transport akan turun dulu.. dan kemuadian budak2 yang parent amek akan menyusul..


Sesambil menunggu harith turun.. sempat amek gamba sekolah sebelah.. selang 2 kedai ade Brainy Bunch.. anak Khai & Rosma skolah kat situ.. hampir setiap hari nampak Khai & Rosma amek anak skolah.. (tapi hari ni tak nampak la plak.. hehhehe..)


Tunggu dah tunggu.. selalunye aku duduk kat tempat akak baju puteh tu duduk.. tapi disebabkan ari ni datang lambat so bediri la jauh skit.. kang budak2 nak turun susah..


Gamba harith turun tak dapat nak snap sebab mak2 dah kerumun depan tangge.. mak2 budak lain sume tinggi2.. aku yang kurang inchi ni tenggelam plak nanti dan menyusahkan harith nampak.. hahhaha.. nak amek anak pon kene berebut.. hehehhe..

Huhuhu.. seronok harith dah boleh pegi sekolah hari ni walau hidung agak berair skit.. 








5 juta comments on "Dah Sekolah.."

Nini D.. on February 24, 2013 12:59 PM said...

kihkih..tak boleh blah dgn statement "kurang inci"
aku selalu kalo amik cikmat berhenti btol2 dpn pagar sekolah.maklumlah..aku kan merempit tp dtg lmbt sikit la...sbb dia ngaji iqra dulu sblm balik.

Anis Salwati Binti Haji Hamidun on March 05, 2013 2:04 PM said...

Gossip?? Hahaha!!

eda_ej on March 05, 2013 2:13 PM said...

emy~aku yg kurang inchi ni harus la duduk depan2.. kang anak tak nampak..

Anis~gossip le.. hari2 ade gossip.. hehheh..

afzan on March 10, 2013 6:55 PM said...

haris amacam sekolah? banyak ngelat lagi ke?

eda_ej on March 12, 2013 4:35 PM said...

afzan~ok dah.. cume kadang tahap kesihatan yang tak mengizinkan..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez