Powered by Blogger.

Tuesday, February 19, 2013

Ponteng..


Haah hari ni abang harith tak sekolah..

Tekena cirit berit start dari kol 4 pagi tadi.. Tak tau la mane silapnye.. Malam tadi harith cume minom milo je mase jumpe kawan mr ejai.. Roti nan pon cume makan secubit aje..

Dari pukul 4 sampai la pagi tadi ntah bape kali die mengulang toilet.. Siap ngan muntah2.. tengok baju dengan seluar pon sampai dah tak sedondon sebab banyak kali terkucil kat dalam seluar tak sempat ke toilet.. Badan pon macam panas skit..

Lepas makan nasik tadi bagi makan ubat demam.. Sumbat skali ngan ubat batok n ubat seseme sebab nampak cam sume tu datang skali gus.. Tak lame pas tu lelap.. Pagi tadi dah siap bg tau cikgu klas harith yang harith tak sihat.. Harapnye esok boleh la harith skolah.. Dok kat umah pon bukan bukak buku..

Cepat sihat ye abam haleshh.. Esok boleh gi skolahhh....


Published with Blogger-droid v2.0.10

3 juta comments on "Ponteng.."

Ain Fajar on February 19, 2013 4:25 PM said...

Siannya. ..esok boleh sekolah la tu..mst sihat ibu dia bg ubat dgn cepat. . Hehe syuhada akn ponteng seminggu sbb Kn pelentong. .bln lps da ponteng 1week masuk spital demam huhu. .

~najwa~ on February 19, 2013 8:49 PM said...

silap mkn kot.... sian.
baru ni pun fan ponteng juga sehari sbb cerry berry juga.

Nini D.. on February 19, 2013 11:11 PM said...

Cikmat pon tak berapa sehat sekarang nih..sakan batuk tapi sakan jugak dia pegi sekolah sbb nak berlari kat padang.

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez